FAQ

Algemeen

  • Moeten de artikelen schoon retour komen?

    De huurprijs die u betaald is op het volgende gebaseerd:  Glaswerk, servies en bestek afgespoeld en gesorteerd retour. U hoeft het dus niet grondig af te wassen en af te drogen.  Linnen moet droog retour komen (dit om schimmelen te voorkomen). De was nemen wij voor onze rekening.

    Overige artikelen schoon en uiteraard heel retour. Indien de goederen vies of beschadigd retour gebracht worden dan brengen wij u een bedrag in rekening voor het schoonmaken, repareren of vervangen

  • Hoe ver vantevoren moet ik bestellen?

    Hoe ver u vantevoren moet bestellen, hangt natuurlijk af van de hoeveelheid die u wenst te bestellen en de tijd van het jaar. U begrijpt dat ons bedrijf hoogtepunten per seizoen kent. De zomer en de periode rond de feestdagen zijn voor ons drukke perioden.

    "Kleine" bestellingen zoals bijvoorbeeld een aantal klapstoelen kunt u in principe 1 of 2 dagen vantevoren nog bestellen. Grotere bestellingen die wij ook moeten bezorgen en ophalen moeten eigenlijk uiterlijk 1 à 2 weken vantevoren bij ons besteld zijn.

    Tenten, tapjes en koelkasten zijn vaak al weken vantevoren gereserveerd. Om teleurstellingen te voorkomen is het dus verstandig om tijdig te reserveren.

    Als u nog niet zeker weet hoeveel gasten u precies verwacht maar u heeft wel een datum voor uw feest, reserveer dan alvast een minimum aantal artikelen. Deze kunnen dan later worden aangepast aan het definitief aantal gasten.

  • Hoe werkt het met het bezorgen en ophalen van de bestelling?

     U kunt uw gehuurde materialen zelf afhalen en terugbrengen. U mag de artikelen één dag voor de reserveringsdatum ophalen en de dag erna weer terugbrengen. Let wel op onze openingstijden (ma t/m vrij 9:00-17:00; za 10:00-12:00). 

    Ook kunt u de materialen door ons laten bezorgen en ophalen. Wij rekenen voor Vlissingen, Middelburg, Oost Souburg en Koudekerke een standaardtarief van € 17,50. Afhankelijk van het afleveradres komt er bovenop dit basistarief nog een toeslag.  Wij leveren normaal gesproken de spullen op de begane grond aan de voordeur. Bezorgtijden kunnen bij uitzondering en alleen door bijzondere omstandigheden (na overleg) afwijken van onze openingstijden. 

    U kunt 3 dagen voor de reserveringsdatum bellen voor een tijdsindicatie (± 1uur) over het leveren van de artikelen.

  • Hoeveel bedragen de bezorgkosten?

    Wij hanteren een basistarief van € 17,50 (€ 21,18 incl. BTW) voor bezorgen èn ophalen. Dit basistarief geldt voor Vlissingen, Middelburg, Oost Souburg en Koudekerke. Buiten dit gebied komt er bovenop het basistarief een kilometertoeslag. Deze is uiteraard afhankelijk van het aantal kilometers.

    Wilt u de artikelen bezorgd hebben, dan kunt u hieronder kiezen uit een lijst met de wat grotere plaatsen binnen Zeeland. Op die manier heeft u een indicatie over de definitieve bezorgkosten die wij bepalen aan de hand van het door u opgegeven afleveradres.

    Artikelen zelf ophalen en terugbrengen

    0,00

    Basistarief

    17,50

    Domburg

    25,00

    Kamperland

    27,50

    Goes

    30,00

    Renesse

    37,50

    Yerseke

    35,00

    Zierikzee

    40,00

    Terneuzen

    90,00

    Hulst

    100,00

    Oostburg

    100,00

  • Kan ik de artikelen komen bekijken?

    Hoewel van bijna elk artikel een foto is te zien op deze site, kunnen we ons voorstellen dat u ze ook "live" wil bekijken.
    Het is wel verstandig om vantevoren even een afspraak te maken, zodat we wat tijd voor u vrij kunnen maken.

    Ook als u een feest met ons wil bespreken, graag vantevoren een afspraak maken.

  • Ik huur de artikelen in het weekend, moet ik dan extra betalen?

    Nee, Als u de artikelen op bijvoorbeeld zaterdag nodig heeft, dan mag u ze vrijdag al ophalen en hoeft u ze pas maandag weer retour te brengen. Dit kost u niks extra's.

  • Hoeveel glazen moet ik bestellen?

    Hou er bij de hoeveelheid te bestellen glaswerk rekening mee dat er gemiddeld drie consumpties per uur per persoon worden genuttigd.

    Heeft u de mogelijkheid om tussendoor te spoelen, dan kunt u dus volstaan met drie glazen per persoon.

  • Hoeveel servies en bestek moet ik bestellen?

    Hou er bij het huren van servies rekening mee dat bij een buffet, gasten meerdere malen langs het buffet gaan. Het is dan ook aan te raden om 1,5 of 2 borden en bestek per persoon te rekenenen.
    Bij een diner moet u rekening houden met het aantal gangen.

    Wij adviseren wel om een (beperkt) aantal stuks meer te bestellen. in geval van "kleine" ongelukjes.

  • Ik heb een storing / defect aan gehuurde artikelen. Kan ik ook buiten openingstijden contact opnemen?

    Het is erg vervelend om er tijdens uw feest of evenement achter te komen dat één van de gehuurde artikelen een storing geeft of defect is. Wij geven daarom altijd het advies mee om apparatuur vooraf te testen zodat u er zeker van bent dat alles zal werken. Mocht u onverhoopt een storing hebben, dan zijn wij buiten onze openingstijden op het volgende nummer te bereiken: 0118 22 74 10